Hakkımızda her şeyi bilmek istiyorum( Felsefe)








Hakkımızda her şeyi bilmek istiyorum (Dünya Felsefe Günü için hazırladığımız şarkı)

Sor sor sor sor sor
Durma öyle Durma öyle
Çıkma
aklımdan

Yok yok yok yok
Durma öyle Durma öyle
Çıkmam
aklımdan

Pat pat pat pat
Kaçma öyle kaçma böyle
Korkma sorularımdan

Cık cık cık
Deme öyle onu söyleme
Kork
dogmalardan

Hakkımızda her şeyi bilmek istiyorum
Bu felsefe değil de nedir
Aklımda hep yine bilmek eleştirmek filan

Her şeyi tek tek anlamak istiyorum
Bu felsefe değil de nedir             
Aklımda hep eleştirmek temellendirmek
filan


Hakkımızda her şeyi bilmek istiyorum
Bu felsefe değil de nedir
Aklımda hep yine bilmek eleştirmek filan

Her şeyi tek tek anlamak istiyorum
Bu felsefe değil de nedir             
Aklımda hep eleştirmek temellendirmek
filan


Gitar: Hasan ÖZKAYA
Vokal: Rabiha Betül YILDIRIM
Back Vokal-Shaker: Berra İLHAN